Garantijos ir grąžinimas

Garantijos ir grąžinimas

Prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.

1. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

-  pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

-  atitinkamai sumažinti prekės kainą;

- vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

1.1 Prekė grąžinama/keičiama originalioje pakuotėje per keturiolika dienų nuo prekės gavimo dienos. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus, bei atsiskaitomąją sąskaitą į kurią grąžinami pinigai. Prie prašymo pridedamas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas (mokėjimo pavedimo kopija).

1.2. Prekių grąžinimo/pakeitimo išlaidas apmoka Pirkėjas. 

2. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo  prekių gavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per keturiolika dienų nuo prekių gavimo dienos grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. 

2.1. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl 2 punkte nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus tokias prekes:  apatinį trikotažą, kūdikių drabužėlius, pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius.  

Norėdami grąžinti prekes informuokite info@gydu.lt elektorininės parduotuvės administraciją (info@gydu.lt arba +37062987282 skambučiu ar sms). Gavę grąžintas prekes per 7 darbo dienų grąžinsime Jums pinigus ar išsiųsime kitą prekę.

Rašyk
Skambink